Американський стартап для маркетологів Narrative BI залучив $1,2 млн від Adventures Lab та інших інвесторів

0
12

Американський стартап для маркетологів Narrative BI залучив $1,2 млн від Adventures Lab та інших інвесторів

Український венчурний фонд Adventures Lab інвестував у В2В-платформу бізнес-аналітики Narrative BI. Стартап отримав загальне фінансування у розмірі $1,2 мільйонів на pre-seed раунді. У раунді також взяли участь Elysium Venture Capital, Finsight Ventures, Digital Future, Joint Journey VC, ангели з Google та ServiceNow. Продукт Narrative BI вже пройшов стадію бета-тестування, став продуктом дня та продуктом тижня на Product Hunt і незабаром запуститься у повній версії.

Чим займається Narrative BI?

Команда проекту використає залучені інвестиції для розробки інноваційної платформи зі збору та аналізу даних, яка допоможе компаніям оптимізувати маркетинг, підвищити продажі та вдосконалити аналітику продукту.

“Розширена аналітика кардинально змінює правила гри для команд, що зростають. Це підтверджується постійним зростанням їхнього інтересу до більш зрозумілих та інтуїтивних інструментів. Майбутнє будь-якого сучасного бізнесу – ухвалення рішень, заснованих не на інтуїції, а на розширеній аналітиці. І багато компаній вже адаптуються до нової реальності, аби не відставати. За підтримки наших інвесторів Narrative BI продовжуватиме впроваджувати інновації, створюючи потужну платформу для розширення людських можливостей на благо швидкозростаючих команд та бізнесів по всьому світу”, – каже фаундер та СЕО компанії Михайло Румянцев.

Серед переваг свого продукту фаундери називають мінімізацію залежності від IT-відділів, оскільки платформа розрахована на нетехнічних користувачів. Раніше всі дані були зібрані в окремих кабінетах, і виокремити можливі зв’язки було важко та дорого. Більше того, для цього потрібно було наймати окремого фахівця. Narrative BI дозволяє уникнути цих труднощів. Платформа дає можливість підключитися до існуючих маркетингових та аналітичних інструментів у два кліки, отримувати інсайти в доступній формі та ділитися ними без допомоги аналітиків.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  У Нацбанку розповіли, як українці воліють розраховуватися за покупки

Що кажуть інвестори

Інвестори з Adventures Lab серед явних переваг Narrative BI відзначають високу компетенцію фаундерів та команди стартапу, але головне – ідею, закладену в нього.

“Проект вирішує проблему, з якою регулярно стикаються наші портфельні компанії: складність виявлення прихованих зв’язків у статистичній інформації. Щоб зробити це сьогодні, компанії потрібно наймати бізнес-аналітика і купувати спеціальний софт. Це дорого і трудомістко. Narrative BI – інтуїтивний інструмент, він не вимагає окремого фахівця в штаті та довгих годин налаштування”, – зазначає керуючий партнер фонду Андрій Криворчук.

Фонд повірив у проект, оскільки він вирішує очевидну та серйозну проблему, а на чолі стартапу стоїть успішний фаундер. Раніше Михайло Румянцев був засновником і CEO проекту FriendlyData, який дозволяє використовувати повсякденну мову для пошуку інформації у базах даних. У 2018 році стартап купила компанія ServiceNow. Румянцев отримав серйозну посаду у цій компанії, але незабаром вирішив піти, аби розвивати свій новий проект.

“Це один із тих випадків, коли мене, як інвестора, вражає не лише продукт, а й історія компанії. Фаундер Narrative BI обміняв комфортний офіс та серйозний дохід на можливість створити новий бізнес. Це багато говорить про його амбіції та особисті якості”, – каже засновник Adventures Lab Руслан Тимофєєв.

Бета-версію нового сервісу співробітники компанії розробили у серпні 2021 року. Нею вже скористалися 70 перших клієнтів. За період тестування програма опрацювала дані понад 8 мільйонів унікальних користувачів. За словами розробників, сервіс Narrative BI монетизуватиметься за рахунок поширення платної підписки.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  ОГХК: компанія заявила про тиск на суд і спробу зриву договорів

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я