Фокстрот: утричі скоротився час розрахунку на касі завдяки електронному чеку

0
31

Фокстрот: утричі скоротився час розрахунку на касі завдяки електронному чеку

За рік, який минув з часу впровадження реформи, всі 166 магазинів бренда Фокстрот працюють на програмному РРО. Крім того, вже у 32 містах України покупці отримують електронні чеки при доставці товару, у тому числі в містах-мільйонниках (Київ, Дніпро, Одеса, Харків та Львів).

У пілотному режимі запущені перші каси самообслуговування на пРРО у столичних  ТРЦ Retroville та Cosmo Multimall. Таким чином 6% усіх розрахункових операцій відбуваються без участі касира, а покупець все одно, як і завжди у Фокстрот, отримує свій фіскальний електронний чек – на вайбер, e-mail або у свій кабінет на сайті Foxtrot.ua. 

Фокстрот: утричі скоротився час розрахунку на касі завдяки електронному чеку

“Хотілось би звернути увагу на те, що покупці дуже позитивно сприймають касу в смартфоні: за останні півроку у нас було лише 40 звернень на гарячу лінію з приводу того, що клієнт не розібрався із системою електронного чеку та хотів би отримати паперовий чек. У цих лічених випадках ми доносили інформацію, що продавець фіскальний чек видав  –  знайти його можна за номером телефону на сайті в особистому кабінеті покупця або в повідомленнях у вайбері”, – сказав під час презентації Василь Гриб, начальник відділу технічної підтримки продажів Фокстрот.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  "Газопровід Молотова-Ріббентропа": що пишуть ІноЗМІ про угоду США та Німеччини щодо "Північного потоку-2"

Завдяки впровадженню електронного чеку клієнти компанії отримують наступні вигоди:

  • підтверджена безпека покупки та захист прав споживачів. Кожен отриманий чек легко знайти та перевірити в Електронному кабінеті платника податків;
  • відсутність проблем при втраті чеку  – всі електронні чеки зберігаються в особистому кабінеті покупця на сайті foxtrot.ua та доступні для завантаження у будь-який час;
  • середній час обслуговування на касі зменшено у 3 рази – до 50,3 секунд (станом на листопад 2021 року). Прискорення обслуговування надзвичайно важливе з огляду на потребу мінімізації прямих контактів між людьми та цінності життєвого часу клієнтів;
  • при безготівкових операціях з використанням безконтактних видів оплати у клієнта відпадає потреба йти на касу  –  чек йому може бути відправлено після факту оплати товару. 

Фокстрот: утричі скоротився час розрахунку на касі завдяки електронному чеку

Крім того, компанія вкотре підтвердила свій статус екоfriendly. Адже завдяки переходу на програмне РРО та надання клієнтам електронного чеку на їх друці заощаджено 74 км невикористаної касової стрічки. А це 185 км паперу формату А4, 3,5 тонн збереженої деревини. 

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  "Велике будівництво" Зеленського вперше за 30 років відремонтує дорогу до КПП на кордоні з Румунією

Також на Форумі Європейської Бізнес Асоціації “Детінізація – цивілізація 2.0” своє бачення реформ з детінізації економіки  презентували такі компанії: Інтертоп, Самсунг Електронікс Україна, Груп Себ Україна, Руст Україна, Люстдорф, JTI Україна

Форум “Детінізація – цивілізація 2.0” мав дві панелі. Під час першої панелі експерти обговорювали питання, чи витримає легальний бізнес навантаження, адже контролюючі органи приходять із перевірками тільки до тих, хто на світлі, кого видно.  У другій панелі представники брендів, які працюють “по-білому”, показували власні кейси про боротьбу з “тінню” та пропонували бачення розвитку детінізаційних реформ.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я