“Гроші я вже не поверну”: клієнт “ПриватБанку” понад місяць не може отримати нову картку

0
19

"Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку

Ще один клієнт поскаржився на “ПриватБанк”/ фото УНІАН, Олександр Синиця

Черговий клієнт “ПриватБанку” обурився рівнем обслуговування там, заявивши, що не отримав нову картку попри сплату за перевипуск.

Про це він написав на сайті “Мінфін”.

“Я на початку листопада в додатку замовив перевипуск картки. Десь 20 листопада мені зателефонували з банку, зняли 150 гривень за нову картку і повідомили що доставлять кур’єром. 4 грудня я звернувся в підтримку банку, бо картки ще не було. В підтримці сказали що картка повинна вже бути доставлена і сформували заявку 2990039. Карти досі немає і відповіді на заявку теж немає. 11 [грудня] знов звернувся в підтримку, сказали що моя заявка на опрацюванні”, – розповів клієнт.

За його словами, станом на сьогодні відповіді на заявку досі немає.

“Гроші за перевипуск карти я вже не поверну, це банку на новий рік. Буду закривати рахунки в приваті, добре що банків в Україні вистачає”, – резюмував він.

"Гроші я вже не поверну": клієнт "ПриватБанку" понад місяць не може отримати нову картку

скріншот

Як повідомляв УНІАН, раніше інший клієнт “ПриватБанку” заявив, що зіткнувся з шахрайством при обслуговуванні в зазначеній фінустанові.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Українцям показали нові вагони УЗ: є прототип капсульних, майже як у Японії (фото)

Вас також можуть зацікавити інші новини:

  • “Приват” без попередження заблокував усі рахунки чоловіка: у банку послалися на закон про тероризм
  • “Працівники зливають інформацію”: клієнтка звинуватила “ПриватБанк” у зникненні грошей з картки
  • Клієнт “Привату” втратив майже 4 тисячі гривень через помилку банкомату: відшкодовувати збитки в банку відмовилися

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я