Як локдаун змінив плани українців на “чорну п’ятницю”: дослідження

0
13

Як локдаун змінив плани українців на "чорну п'ятницю": дослідження

Загалом ставлення до “чорної п’ятниці” покращилось / фото УНІАН, Олексій Іванов

Частка українців, які мають намір робити покупки у “чорну п’ятницю”, цього року скоротилася з 35% до 30%, найбільш імовірно – через локдаун.

Про це повідомила дослідницька компанія Gradus Research за результатами опитування.

“Скоротилася частка тих, хто має намір робити покупки у “чорну п’ятницю” – 30% проти 35% минулого року. На 5% менше, порівнюючи з минулим роком, – статистично значущий показник”, – йдеться в повідомленні.

У компанії зауважують, що загалом ставлення до такого маркетингового ходу, як “чорна п’ятниця”, покращилось – збільшилася частка тих, хто вважає, що ціни все ж таки знижуються: 21% – у 2020 році та 35% – у 2021 році. “Найімовірніше, це індикатор зниження доходів українців та нестабільності ситуації в соціумі через локдаун”, – припускають у компанії.

Зазначається, що цього року опитані жителі України констатували, що “споживчий кошик” трохи змінився, у порівнянні з минулим. На перше місце вийшла купівля одягу та взуття – 45%.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  The Telegraph: Німеччина поплатиться за "Північний потік-2", але їй начхати

На другому – техніка (38% проти 48% минулого року).

Зазвичай категорія “техніка” – одна з найбільш популярних у “чорну п’ятницю”, про це свідчать усі проведені раніше дослідження Gradus Research.

“Найімовірніше, за останні півтора року локдауну люди купили все необхідне, у тому числі для дистанційної роботи. Купують, зазвичай, у “чорну п’ятницю” телефони, планшети, навушники. Саме тому плани на купівлю техніки цього року нижчі, ніж торік. А ось з одягом ситуація інша – з’явилася можливість виходити у світ, відкрилися заклади і в тому числі багато компаній вийшли працювати в офіси знову”, – зазначила засновниця та керівниця Gradus Research Євгенія Близнюк.

Чорна п’ятниця: що відомо

Чорна п’ятниця – всесвітній день розпродажів, що розпочався зі США. Припадає на п’ятницю після Дня подяки у США. З неї починається традиційний різдвяний сезон розпродажів, тож цей період можна назвати райським для шопоголіків у всьому світі. Оскільки День подяки припадає на четвертий четвер листопада, “Чорна п’ятниця” випадає в проміжок часу з 23 по 29 листопада.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Фінські вчені винайшли революційну "їжу з повітря" (відео)

Вас також можуть зацікавити новини

  • Вигідна пропозиція чи шахрайство: експерти розповіли, як не потрапити в пастку зловмисників в Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок
  • Що українці найчастіше купують на Чорну п’ятницю (інфографіка)
  • “Дія” сформує платіжну картку: Шмигаль розповів, як українці зможуть отримати і скористатися тисячею за ковід-вакцинацію
  • До розпродажу – готові. Як “чорна п’ятниця” може підтримати економіку у розпал кризи

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я