Клієнт “Привату” втратив майже 4 тисячі гривень через помилку банкомату: відшкодовувати збитки в банку відмовилися

0
20

Клієнт "Привату" втратив майже 4 тисячі гривень через помилку банкомату: відшкодовувати збитки в банку відмовилися

Представники “Привату” пообіцяли перевірити інформацію / фото – УНІАН

Клієнт “ПриватБанку” втратив майже 4 тисячі гривень через помилку банкомату. Чоловік знімав велику суму і вже вдома зрозумів, що він отримав не всі гроші. У банку відшкодовувати збитки відмовилися.

Більш того, частину грошей чоловік отримав старими купюрами, неприємним інцидентом він поділився на сайті “Мінфін”.

За словами чоловіка, він є клієнтом “Привату” понад 20 років, але раніше з проблемами через банкомати не стикався. Однак нещодавно йому було потрібно зняти велику суму, після чого він втратив частину грошей.

В одному з банкоматів Києва чоловік знімав 15 тисяч гривень. Понад 80% купюр, стверджує він, були старими. Перераховувати всю суму одразу чоловік не став, бо за ним вишикувалася велика черга. Вже вдома він виявив, що банкомат видав не всі гроші, не вистачало 3 тисяч 700 гривень. 

Чоловік відразу ж зателефонував оператору “Привату” і повідомив про нестачу. У банку йому “оптимістично” сказали, що після інкасації та перевірки гроші повернуть. Однак через 4 дні йому прийшла відмова за його заявкою про скаргу на банкомат. Чоловікові запропонували зв’язатися з оператором, якщо він не згоден з відмовою. 

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Жовтневе підвищення пенсій стосуватиметься не всіх пенсіонерів: хто не отримає доплату

Обурений клієнт, який втратив гроші через помилку банкомату, вирішив зв’язатися з так званим “персональним банкіром”, номер якого він отримав в розсилці від “Привату”. Однак йому ніхто не відповів. 

Після того як чоловік опублікував скаргу на банк на сайті, представники “Привату” з’явилися в коментарях і пообіцяли перевірити інформацію. Однак чи поверне банк гроші – поки що залишається загадкою.

Раніше УНІАН вже повідомляв, що клієнтка звинуватила “ПриватБанк” у пропажі грошей з картки. За словами жінки, співробітники банку нібито “зливають” інформацію шахраям.

Також вас можуть зацікавити новини:

  • “Доведіть, що це ваші кошти”: клієнтка “Привату” заявила про шахрайство – банк відповів дивно
  • “ПриватБанк” вирішив відмовитися від популярної в українців послуги
  • У клієнта “Привату” пропала з карти велика сума грошей-відповідь банку була агресивною

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я