Клієнт “Привату” заявив, що на нього “повісили” кредит: у банку – своя версія

0
18

Клієнт "Привату" заявив, що на нього "повісили" кредит: у банку - своя версія

Ще один клієнт залишився незадоволений діями “Привату” / фото УНІАН

Клієнт “ПриватБанку”із Запоріжжя заявив, що йому без його ж відома “нав’язали” кредит. 

Про це йдеться в його відгуці на сайті “Мінфін”.

Скарга на “ПриватБанк”

“Сьогодні заходжу на сайт, а там кредит на мене повісили. У мене принципове правило ніколи не брати кредитів. Служба підтримки стверджує, що це через негативний баланс по рахунку”, – пише клієнт банку 25 жовтня.

Він припускає, що це сталося через збій, який днями спостерігався в банку, що підтвердила служба підтримки. 

“… вона ж запевняла, що % по кредитах не буде, що я можу далі користуватися рахунком, що у мене з нього гроші не списали, а тільки зарезервувалися. Попри те, що я не користувався даним рахунком, вже пішли відсотки. Виходить та ж біда – мене роблять винним у їхніх помилках”, – поскаржився він.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  В Україні подешевшали долар та євро: свіжий курс валют

Реакція банку

У відповідь представник фінустанови написав, що на карті може утворитися негативний баланс у разі проведення раніше оплати на певному сайті й за умови наявності коштів на момент авторизації. Тоді, якщо сайт не відразу підтвердив списання зарезервованої суми, вона була в доступному балансі і могла бути використана клієнтом повторно.

“У такій ситуації овердрафт є вимушеним заходом і необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку й обслуговувати його згідно з вимогами платіжної системи. Інформація по овердрафту вказана в умовах і правилах надання банківських послуг”, – йдеться у відповіді.

У “Приватбанку” також додали, що з даного питання була створена заявка на повернення коштів. Її розглянуть згідно з регламентом міжнародних платіжних систем.

Клієнт "Привату" заявив, що на нього "повісили" кредит: у банку - своя версія

скріншот

Скарги на “ПриватБанк”

Раніше клієнтка “ПриватБанку” з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.

В іншому випадку клієнт “Приватбанку” залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через “борг” в 69 гривень.

Ще один відвідувач відділення “ПриватБанку” заявив про шахрайство його співробітниці

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Кожен третій українець без авто планує його придбати: скільки та за що готові заплатити

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я