“Не найчесніша поведінка”: клієнт звинуватив “Приват” у шахрайстві, в банку відповіли

0
32

"Не найчесніша поведінка": клієнт звинуватив "Приват" у шахрайстві, в банку відповіли

“ПриватБанк”, за словами клієнта, самовільно продовжив депозити / Ілюстрація REUTERS

Клієнт “ПриватБанку”заявив, що зіткнувся з шахрайством при обслуговуванні в зазначеній фінустанові.

Про це він написав у відгуку на сайті “Мінфін”.

“У мене було кілька строкових річних гривневих депозитів, які у зв’язку із заниженими неконкурентними відсотками я не планував продовжувати. Мені не приходило ніякого повідомлення про завершення мого депозиту, замість цього я отримав повідомлення, що його вже продовжили на новий рік. Після цього я хотів відмовитися від продовження другого депозиту, дата закінчення якого вже була близько, на що отримав відмову з текстом, що відмовлятися від продовження потрібно не пізніше, ніж за місяць до його закінчення. Після цього вони продовжили мій депозит ще на 1 рік під неринкові відсотки, які не покривають і половину інфляції та по суті просто передрекли накопичення на подальше знецінення”, – обурився клієнт.

Зробивши спробу розірвати без його згоди депозити, чоловік зіткнувся з тим, що він не може зробити це протягом року.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  В Україні запустили автоматичне нарахування пенсій: покрокова інструкція

“Мені здається, що це не найчесніша поведінка досить непоганого в далекому минулому банку”, – резюмував він.

У відповідь представник “Привату” написав, що в додатку “Приват24” клієнт може бачити інформацію за своїми депозитами, в тому числі датами їх закінчення.

“Банк інформує клієнта про продовження вкладу на новий термін, якщо клієнт не відмовився від автоматичного продовження. За строковими вкладами можливість відмовитися від автоматичного продовження доступна за місяць до закінчення поточного терміну дії депозиту. Відмовитися можна не тільки звернувшись у відділення, а й самостійно натиснувши відповідну кнопку в меню управління депозитом через “Приват24” або мобільний додаток “Мої вклади”, – йдеться в коментарі співробітника банку.

Він додав, що у разі продовження договору на новий термін клієнт має право розірвати його упродовж п’яти днів з дати завершення попереднього терміну без втрати відсотків. Зробити це можна як через додаток, так і у відділенні.

Клієнту для уточнення деталей написали в особисті повідомлення.

"Не найчесніша поведінка": клієнт звинуватив "Приват" у шахрайстві, в банку відповіли

скріншот

Вас також можуть зацікавити інші новини:

  • Шахраям вдалося зламати “Приват24” на вкраденому телефоні: клієнтка позбулася 62 тисяч
  • “Приват” без попередження заблокував всі рахунки чоловіка: у банку послалися на закон про тероризм
  • Клієнт “Привату” втратив майже 4 тисячі гривень через помилку банкомату: відшкодовувати збитки в банку відмовилися
ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Україна отримає $150 мільйонів від Світового банку на допомогу з вакцинацією

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я