Неможливо користуватися коштами: клієнт monobank розповів про нову проблему, у банку відповіли

0
18

Неможливо користуватися коштами: клієнт monobank розповів про нову проблему, у банку відповіли

Клієнт monobank скаржиться, що не може користуватися грошима / фото ua.depositphotos.com

Клієнт monobank поскаржився на неможливість користуватися власними грошима через виниклий технічний збій. 

Про це йде мова у відгуці про банк на сайті “Мінфін”.

У суботу, 6 листопада, він повідомив, що вже третій день не може користуватися грошима – їхня сума навіть не відображається в мобільному додатку. 

“Нова картка не активувалась, а стара є неактивною і в додатку пише, що стався технічний збій! На гарячій лінії кажуть, що 3-й день цим займаються експерти. Залишив заявку на активацію картки або на отримання нової, але їхня служба, бачу, на це забила. На цій картці всі гроші, і я навіть в магазині не можу нічого купити, скільки ще я повинен чекати, щоб мені віддали мої гроші?”, – пише обурений клієнт.

У відповідь представник monobank пообіцяв сконтактувати з чоловіком.

“Ми розуміємо, що ситуація вкрай неприємна. Для перевірки інформації, ми написали вам у особисті повідомлення”, – йдеться в повідомленні.

Неможливо користуватися коштами: клієнт monobank розповів про нову проблему, у банку відповіли

Скарга на monobank / скріншот

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  У додатку "Київ цифровий" з'явиться сервіс руху транспорту

Як повідомляв УНІАН, раніше інший клієнт monobank вказав на дивні дії з його карткою: у банку проблему визнали.

Вже відомо, що monobank незабаром запускає свої перші банкомати. Один з його засновників навіть показав на фото, як саме вони виглядатимуть. 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я