“Ощадбанк” намагався обманути пенсіонерку: її донька розповіла, що сталося

0
13

"Ощадбанк" намагався обманути пенсіонерку: її донька розповіла, що сталося

“Ощадбанк” нав’язував пенсіонерці нову картку / фото УНІАН

В Україні знову поскаржилися на “Ощадбанк” – мешканка Черкас обурилася умовами обслуговування в державному банку, розповівши про інцидент, що стався з її матір’ю-пенсіонеркою.

Про це йдеться в її відгуку на сайті “Мінфін”. Неприємна ситуація трапилася в місті Черкаси у відділенні на вулиці Вернигори, 2. Там банкомат “Ощадбанку” проковтнув” пенсійну картку жінки.

“Співробітники навідріз відмовилися роз’яснити, що в таких випадках робити, але конкретно і наполегливо заставляли відкривати нову карту, платити 40 гривень за відкриття і чекати 14 робочих днів”, – йдеться у повідомленні.

Потерпіла розповіла співробітникам “Ощаду”, що вона приїхала з області й днями лягає в онколікарню, тому потребує грошей. У відповідь ті сказали, що вона може зняти свою ж пенсію з комісією.

“Питання до співробітників – чому належним чином літній людині не сказати, що карту ж свою вона може забрати, коли інкасатори відкриють банкомат. Навіщо відкривати пенсійну НОВУ карту???”, – обурюється автор повідомлення.

"Ощадбанк" намагався обманути пенсіонерку: її донька розповіла, що сталося

скріншот

Як повідомляв УНІАН, раніше житель столиці розповів про нелегальну схему, яку виявив при оформленні “Картки киянина” у відділенні “Ощадбанку”.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Роумінг Київстар: безлім на популярні додатки та голосові дзвінки в месенджерах

“Державний ощадний банк України” (“Ощадбанк”) зареєстрований Національним банком України 31 грудня 1991 року. 100% акцій банку належать державі.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я