Понад 20 тисяч звернень опрацював відділ роботи із зверненнями громадян у 2021 році

0
13

Понад 20 тисяч звернень опрацював відділ роботи із зверненнями громадян у 2021 році

Понад 20 тисяч звернень опрацював відділ роботи із зверненнями громадян у 2021 році

Понад 20 тисяч звернень опрацював відділ роботи із зверненнями громадян у 2021 році

Понад 20 тисяч звернень опрацював відділ роботи із зверненнями громадян у 2021 році

Понад 20 тисяч звернень опрацював відділ роботи із зверненнями громадян у 2021 році

Понад 20 тисяч звернень опрацював відділ роботи із зверненнями громадян у 2021 році

Понад 20 тисяч звернень опрацював відділ роботи із зверненнями громадян у 2021 році

Надзвичайно важливе місце в системі засобів захисту прав, свобод і законних інтересів громадян, ефективної комунікації влади і громади посідає реалізація права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, закріпленого статтею 40 Конституції України. Відповідно, забезпечення цього конституційного права громадян є одним із важливих пріоритетів у діяльності Хмельницької міської ради, її виконавчих органів, комунальних підприємств та установ, старостатів.

Упродовж 2021 року здійснювалися організаційні заходи щодо належного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови КМУ від 14.04.1997 №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», інших нормативно-правових актів з питань роботи зі зверненнями громадян.

Загалом, за минулий рік до Хмельницької міської ради надійшло 20290 звернень, що на 12632 звернення або 38,4% менше ніж за 2020 рік. Зменшення кількості звернень відбулося, здебільшого, внаслідок карантинних обмежень у зв’язку з пандемією COVID-19.

Із загальної кількості звернень громадян найбільша питома вага належить письмовим зверненням (19215 звернень або майже 95%). Також опрацьовано 1075 усних звернень.

Найчастіше мешканці територіальної громади зверталися із питань соціального захисту населення (11177 звернень), комунального господарства (4118 звернень), аграрної політики та земельних відносин (2304 звернення).

Як свідчить аналіз найбільше мешканці громади зверталися з таких питань:

– надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій або членам їх сімей, внутрішньо переміщеним особам із зони ООС або іншій категорії населення, яка її потребує;

– звільнення від сплати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій учасникам бойових дій або членам їх сімей;

– здобуття вищої освіти або перекваліфікація учасників бойових дій;

– отримання соціальних виплат, субсидій;

– проведення капітальних ремонтів для пільгової категорії населення;

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Микола Ваврищук поспілкувався з хмельничанами в телефонному режимі

– забезпечення засобами технічної реабілітації (візки, милиці, протези, ходунки);

– встановлення засобів індивідуального обліку води;

– забезпечення санаторно-курортними путівками;

– реабілітації та соціального захисту осіб з інвалідністю;

– виплати заборгованості із заробітної плати та інші.

Серед питань роботи житлово-комунального господарства основними залишалися:

– ремонту існуючого дорожнього покриття та улаштування нового асфальтобетонного;

– забезпечення гарячим водопостачанням;

– ремонту водопостачання та водовідведення у будинках;

– омолодження дерев;

– благоустрою прибудинкових територій, вивозу сміття;

– ремонту дахів будинків та стиків стін панелей будинків;

– улаштування технічних засобів дорожнього регулювання;

– вилову собак та інші.

Найактуальнішими питаннями у сфері земельних відносин були:

– передача у власність земельних ділянок для індивідуального будівництва житла і гаражів, ведення садівництва, городництва;

– надання містобудівних умов та обмежень на земельну ділянку або будівництво чи реконструкцію приміщень;

– переведення садового (дачного) будинку в житловий;

– самочинне будівництво;

– виготовлення та видача будівельних паспортів і паспортів прив’язки на об’єкт;

– вирішення земельних спорів тощо.

У міській раді приділялася особлива увага вирішенню проблем, з якими зверталися ветерани війни та праці, учасники ООС і бойових дій, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Питома вага позитивно вирішених звернень становила 78,5% від їх загальної кількості.

У звітному періоді, для оперативного реагування на звернення громадян, щотижня проводилися прямі телефонні лінії «Міська влада відповідає» за участю міського голови, його заступників, секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету. За результатами проведення 60 таких телефонних ліній зареєстровано 539 звернень від мешканців громади. Усі звернення своєчасно розглянуті, заявникам надані конкретні обґрунтовані відповіді.

Також здійснювалися виїзні прийоми у старостинських округах і мікрорайонах міста. Під час проведення 20 таких прийомів зареєстровано 222 звернення від жителів територіальної громади, котрі були належним чином опрацьовані та розглянуті.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  16 і 18 лютого хмельничани мають можливість звернутись до влади у телефонному режимі

Вперше, у березні 2021 року започатковано ще одну сучасну форму діалогу між владою та громадою, а саме онлайн-прийом громадян за участю керівництва міської ради. Загалом, під час 30 онлайн-прийомів порушено 2220 питань від мешканців міста, на 1906 з яких дано усні відповіді та роз’яснення, а 314 заявникам, за їх бажанням, надано письмові відповіді на поштові, електронні адреси або через офіційну сторінку міської ради у Фейсбуці.

Протягом минулого року на адресу керівництва міста надійшло 699 запитів на публічну інформацію. Усі запити якісно опрацьовані, запитувачі отримали повні та обґрунтовані відповіді у встановлені чинним законодавством терміни.

Ще однією важливою формою діалогу між владою та громадою є функціонування порталу «Електронні петиції». За 2021 рік до міської ради надійшло 59 електронних петицій, 15 з яких відхилені як такі, що не відповідали вимогам Порядку розгляду електронної петиції, адресованої міській раді. Всі інші петиції (44) розглядалися згідно з Законом України «Про звернення громадян» і Порядком розгляду електронної петиції, адресованої Хмельницькій міській раді, затвердженого рішенням сьомої сесії від 14.07.2021 №8. Результати розгляду електронних петицій оприлюднені на порталі «Петиції» офіційного сайту міської ради.

Велику популярність набуло функціонування розділу «Електронні звернення». Це засвідчують і цифри. Минулоріч зареєстровано та опрацьовано 3335 електронних звернень. Така форма співпраці передбачає можливість візуалізувати наявну проблему за допомогою фото чи відео та звернутися до влади для її вирішення, не виходячи з дому. Більшість порушених заявниками питань вирішено позитивно.

Варто відзначити, що усі заходи, вжиті Хмельницькою міською радою у сфері розгляду звернень громадян, забезпечують, незважаючи на карантинні обмеження, відкрите спілкування міської влади з жителями територіальної громади, сприяють подальшому налагодженню ефективної взаємодії із громадськістю.

Робота з розгляду порушених у зверненнях актуальних проблемних питань, підвищення відповідальності керівників виконавчих органів, комунальних підприємств та установ за невідкладне реагування на обґрунтовані заяви, пропозиції та скарги будуть і надалі знаходитися на постійному контролі у Хмельницькій міській раді.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я