“ПриватБанк” вирішив відмовитися від популярної в українців послуги

0
31

"ПриватБанк" вирішив відмовитися від популярної в українців послуги

“Приват” відмовляється від кешбеку для всіх клієнтів, крім власників преміум-карт /фото facebook.com/vzhukoff

“ПриватБанк” відмовиться від послуги нарахування кешбек – її залишать лише для власників преміум-карт. У майбутньому кешбек взагалі може піти в минуле.

Про це повідомили в прес-службі банку, пише UBR.ua.

Раніше Visa і Mastercard вирішили знизити розмір своєї частки (інтерчейнджу) в ставці еквайрингу, яку вони віддають банкам-емітентам платіжних карт. Ті, своєю чергою, віддають кошти на програми для клієнтів, в тому числі кешбек. Не так давно стало відомо, що повернення по кешбеку скорочує monobank. У “Приваті” ж пояснюють, що залишать подібну послугу за прикладом США і Європи – лише преміум-клієнтам. Крім цього, кешбек буде збережено в рамках програм партнерства банку з бізнесом.

“Іншими словами, торговцям доведеться боротися за клієнта за допомогою кешбеків через банківські фінансові інструменти”, – кажуть у “Приватбанку”. І водночас допускають, що масовий випуск преміум-карт також залишиться в минулому.

Як повідомляв УНІАН, раніше клієнтові “Приватбанку” відключили послугу, назвавши дивну причину.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Найбагатші українці розповіли Forbes про свої досягнення, корисні провали і захоплення

Вас також можуть зацікавити інші новини:

  • “ПриватБанк” попередив українців про нове шахрайство під виглядом COVID-виплат
  • “Знову стара пісня”: клієнт “Приватбанку” розкрив обман при видачі карток
  • “Доведіть, що це ваші кошти”: клієнтка “Привату” заявила про шахрайство – банк відповів дивно

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я