“Сподіваюся, не подавляться”: молода мама залишилася без “дитячих” грошей через помилку терміналу Приватбанку

0
13

"Сподіваюся, не подавляться": молода мама залишилася без "дитячих" грошей через помилку терміналу Приватбанку

ПриватБанк вляпався в новий скандал через помилку терміналу/фото REUTERS

Мешканка Києва поскаржилася на термінал ПриватБанку, який “вкрав” її гроші. Банк досі не повернув кошти.

Про це йдеться у відгуку на сайті “Мінфін”, залишеному користувачкою Олесею.

За її словами, вона намагалася поповнити карту іншого банку через термінал самообслуговування ПриватБанку, але термінал видав помилку. В результаті жінка залишилася без коштів, які навіть не дійшли до адресата.

Вона звернулася на гарячу лінію, де їй пояснили, що повернути гроші можна на рахунок мобільного телефону або на карту Приватбанку. У клієнтки не виявилося карти даного банку й оформляти її вона не захотіла, тому погодилася на повернення на рахунок мобільного телефону. Зарахування повинно було відбутися протягом 24 годин, але гроші не надійшли.

"Сподіваюся, не подавляться": молода мама залишилася без "дитячих" грошей через помилку терміналу Приватбанку

Як раніше повідомляв УНІАН, клієнтка “Приватбанку” заявила, що термінал даної фінустанови не зарахував кошти на карту, в банку спочатку зовсім відмовилися приймати скаргу.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Екологічний податок на СО2 можуть збільшити для компенсації "зеленого тарифу" - Вітренко

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я