Термінал “Привату” вкрав у клієнта гроші – в банку на це відреагували дивною порадою

0
19

Термінал "Привату" вкрав у клієнта гроші - в банку на це відреагували дивною порадою

Клієнт не зміг поповнити карту через термінал, гроші поки не повернули / фото facebook.com/vzhukoff

Клієнт “ПриватБанку” заявив, що не зміг поповнити свою карту через термінал, проте гроші повернути поки теж не може.

Про це йдеться в його відгуку на сайті “Мінфін”, залишеному сьогодні.

Що сталося

“Поповнював карту через термінал, термінал готівку забрав, а потім видав повідомлення що “неможливо опрацювати запит, для повернення коштів зверніться по номеру 3700″. Там надали відповідь що звернення буде опрацьовано після інкасації. Термін до 14 днів”, – пише клієнт.

Він обурився таким станом речей, оскільки гроші комусь можуть бути потрібні терміново.

“Для порівняння ті самі термінали самообслуговування хоч і беруть вищу комісію за поповнення, але все вирішують все протягом дня, а тут державний банк…”, – йдеться в повідомленні.

Відповідь “ПриватБанку”

Представник фінустанови перепросив за незручності й порадив чекати на результати інкасації.

“Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта”, – відповіли в “Приваті”.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  "Укрзалізниця" запускає нові поїзди з Києва: список маршрутів

Термінал "Привату" вкрав у клієнта гроші - в банку на це відреагували дивною порадою

скріншот

Раніше в одному з відділень “ПриватБанку” касир відмовився приймати долари у клієнта для проведення SWIFT-платежу, пояснюючи незадовільним станом купюр.

Також повідомлялося, що “ПриватБанк” починає закривати карти, у яких ще не вийшов термін дії, проте з них не було активності протягом певного часу.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я