“Велике будівництво” переходить на міжнародні стандарти ціноутворення у дорожній галузі

0
13

"Велике будівництво" переходить на міжнародні стандарти ціноутворення у дорожній галузі

«Велике будівництво» переходить на міжнародні стандарти ціноутворення у дорожній галузі  / фото facebook/Ukravtodor.Gov.Ua

Верховна Рада підтримала у другому читанні законопроєкт №2234, який впроваджує в дорожній галузі міжнародні стандарти ціноутворення.

Це допоможе розвитку галузі й прискорить реалізацію програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво”, заявляє Міністерство інфраструктури.

“Сьогодні “Велике будівництво” нарешті відмовилось від людиногодин, радянських нормативів і тотального контролю господарської діяльності бізнесу з боку держави. Застарілі вимоги планової економіки довгий час негативно відображались на роботі бізнесу, прозорості процесів і конкуренції на ринку”, – зазначив голова міністерства Олександр Кубраков.

Зокрема, відтепер в Україні діятимуть такі стандарти, як міжнародна система вимірювання CESMM, які до того використовувалися лише на проєктах міжнародних фінансових організацій на зразок ЄБРР та Світового банку.

“Окрім дебюрократизації стосунків між приватним і державним сектором, нарешті створюються умови, за яких бізнес буде зацікавлений у використанні сучасних технологій, техніки та матеріалів. Це позитивно вплине на вартість дорожніх робіт, а також якісно посилить конкуренцію у галузі”, – переконаний Кубраков.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Компанії-надрокористувачі оскаржать санкції РНБО у міжнародних судових інстанціях

Для лінійних дорожніх об’єктів відтепер діятимуть окремі правила ціноутворення, як у ЄС, США та Великобританії. Визначенням системи ціноутворення буде займатися Міністерство інфраструктури.

Лібералізація ціноутворення дозволить компаніям використовувати нові матеріали та техніку, а зарплата дорожників більше не буде обмежена штучно. Дорожникам більше не доведеться збирати паперові відомості про кожну одиницю техніки, кількості працівників, їхній оплаті, рівню прибутку тощо. 

У міністерстві переконані, що це не лише підвищить ефективність роботи, а й знижуватиме корупційні ризики.

Нагадаємо, дорожня частина програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” передбачає відновлення 24 тисяч км доріг до кінця 2024 року.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я