Відомі суббренди смартфонів та їхні фішки

0
21

Згідно з останнім тизером, компанія Honor продемонструє нову лінійку смартфонів. Флагман отримає топовий чипсет Qualcomm Snapdragon 870, містку батарею на 4500 мАг, а також підтримку зарядки до 100 Вт. Хоча Honor є самостійним підприємством, раніше фірма була дочірньою компанією Huawei. У статті ви дізнаєтесь, чому суббренди виробників смартфон зараз відіграють важливу роль на ринку, а також у чому мета створення таких торгових марок.

Відомі суббренди смартфонів та їхні фішки

Навіщо засновувати суббренди

Індустрія мобільних телефонів радує клієнтів величезним вибором. Десятки технологій, різні дизайнерські рішення, унікальні оболонки – кожен напрямок знаходить свою аудиторію. В умовах стагнуючого ринку виробники змушені шукати нові шляхи привернення уваги публіки. Одночасно важливо зробити так, щоб невірно обраний напрямок не вплинув на репутацію головної торгової марки.

Субренди дають можливість реалізовувати новаторські стратегії, одночасно позбавляючи основний бізнес іміджевих ризиків. Запуск дочірніх торгових марок дозволяє позбавитися суворих принципів батьківської компанії, змінити цінову стратегію або впровадити певні технології. Завдяки диференціації можна працювати з кардинально різними сегментами ринку. Крім того, що більше у компанії брендів, то вигідніше вести бізнес.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  США сповістили Росію, що не відновлюватимуть Договір про відкрите небо

Які суббренди є у Xiaomi

Китайська компанія Xiaomi — рекордсмен за кількістю пристроїв, що випускаються. Спочатку бренд наголошував на бюджетних гаджетах. Дешеві лінійки залишилися і зараз, але модельний ряд концерну поповнився хорошими флагманами. На цей час Xiaomi створила три суббренди: Redmi, Poco та Black Shark. Перші два напрямки відрізняються гарною продуктивністю та відносно невисокою ціною. Redmi позиціонується як бюджетніша модель, тоді як Poco називають “вбивцею флагманів”.

Відомі суббренди смартфонів та їхні фішки

Різниця між Honor і Huawei

Компанія Honor повністю належить материнському підприємству. Філософія суббренду зводиться до того, що гаджети можна придбати виключно через інтернет. Торгова марка орієнтована на молодих споживачів, тому основна реклама йде через соцмережі. Зовні Honor і Huawei схожі, але залізо в гаджетах може різнитися. Після торгових воєн між Китаєм та США з’явився ще один нюанс: нова продукція суббренду, на відміну від гаджетів материнської компанії, підтримує сервіси Google.

OPPO і Vivo: суббренди з суббрендами

Компанія OPPO — це також суббренд. Разом із OnePlus, Realme та Vivo підприємство входить до концерну BBK Electronic. При цьому материнська компанія надає дочірнім торговим маркам досить велику свободу, завдяки чому гаджети дуже відрізняються між собою. Ці компанії також активно розробляють внутрішні суббренди. Vivo володіє IQOO, який конкурує із Black Shark у сфері ігрових телефонів, а OPPO розкручує на міжнародному ринку смартфони Reno з підтримкою передових технологій.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:  Українці розкуповують квитки на передсвяткові потяги: на яких напрямках виник дефіцит

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я