З метою поліпшення якості надання адміністративних послуг та вивчення проблем, які найчастіше виникають під час візиту громадян, Міністерство цифрової трансформації України впровадило сервіс оцінки наданих послуг у Центрі надання адміністративних послуг м. Хмельницького.
Такий зворотній зв’язок від громадян допоможе покращити обслуговування в державних органах, а також сформувати загальне враження про сервіс у ЦНАПі.
Триватиме інформаційна кампанія до 01 червня 2022 року.
Для того, щоб надати оцінку про якість обслуговування та покращити наступний візит громадянам необхідно:
– після наданої послуги зайти у застосунок «Дія» на власному смартофоні;
– відсканувати QR-код у Центрі надання адміністративних послуг;
– залишити відгук про свій візит.